KEBİM, Kemer Belediyesi İletişim Merkezi, halkımızdan gelen istek öneri eleştiri ve şikayetleri ilgili müdürlüklere aktararak, vatandaş adına çözüm sürecini takip eden bir koordinasyon merkezi olarak hizmet vermektedir.
Hizmet masası, 4440297 çağrı merkezi, sosyal medya, web, basın gibi yollarla KEBİM'de toplanan istek, öneri ve şikayetler, sisteme girildiği anda talep sahibi sms ile bilgilendirilerek vatandaşın talebini takip etmesi sağlanır. Sorun çözüldükten sonra veya herhangi bir nedenden dolayı çözülemiyorsa bile en geç 48 saat içerisinde vatandaşa dönerek süreç ile ilgili geri bildirim yapar.
KEBİM; Kemerlilerin istek öneri ve şikayetleri için var olan bir çözüm merkezidir.
Adres | : | Kemer Belediyesi Yalı Caddesi No:1 Kemer / Antalya P.K. 07980 |
Telefon | : | 444 0 297 |
Faks | : | 0242 814 11 07 |
: | info@antalya-kemer.bel.tr | |
Web | : | www.antalya-kemer.bel.tr |
Bu sitede çerezler kullanılmaktadır. Sitede gezinmeye devam ederek çerezlerimizin kullanımını kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi
Sosyal Ağ